Utilisateur:FreemanQsg

De apds
Révision datée du 3 juin 2026 à 00:55 par FreemanQsg (discussion | contributions) (Page créée avec « My name's Freeman Begum but everybody calls me Freeman. I'm from Italy. I'm studying at the university (1st year) and I play the Saxhorn for 10 years. Usually I choose son... »)
(diff) ← Version précédente | Voir la version actuelle (diff) | Version suivante → (diff)
Aller à : navigation, rechercher

My name's Freeman Begum but everybody calls me Freeman. I'm from Italy. I'm studying at the university (1st year) and I play the Saxhorn for 10 years. Usually I choose songs from my famous films :D.
I have two sister. I like Squash, watching movies and Games Club - Dungeons and Dragons, Monopoly, Etc..

My web page: Bodrum travesti