Utilisateur:MyrtleFetherston

De apds
Révision datée du 20 juin 2026 à 11:27 par MyrtleFetherston (discussion | contributions) (Page créée avec « My name is Myrtle Fetherstonhaugh but everybody calls me Myrtle. I'm from Sweden. I'm studying at the high school (3rd year) and I play the Tuba for 3 years. Usually I cho... »)
(diff) ← Version précédente | Voir la version actuelle (diff) | Version suivante → (diff)
Aller à : navigation, rechercher

My name is Myrtle Fetherstonhaugh but everybody calls me Myrtle. I'm from Sweden. I'm studying at the high school (3rd year) and I play the Tuba for 3 years. Usually I choose music from the famous films ;).
I have two sister. I love Backpacking, watching TV (Doctor Who) and Water sports.

My homepage: вавада